.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان مسئول پارك‌هاي علم و فناوري غرب آسيا

رئيس پارك علم و فناوري گيلان گفت: پارك علم و فناوري گيلان مسئول پارك‌هاي غرب آسيا شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مجيد متقي‌طلب با اشاره به فعاليت پارك استان افزود: عملكرد پارك علم و فناوري مبتني بر حمايت از صاحبان ايده و نوآوران و تشكيل شركت‌هاي دانش بنيان است كه همزمان با آن فرهنگ‌سازي مراكز علم و فناوري و رشد انجام مي‌شود.
وي اظهار داشت: سال گذشته از شركت‌هايي كه دوره رشد آنها به پايان رسيده است، نخستين گروه وارد فضاي پوشش پارك شدند و از حدود 40 شركت تنها 5 يا 6 شركت به عنوان شركت‌هاي ناموفق در دوره رشد بودند.
متقي‌طلب مشاركت فعال پارك علم و فناوري استان در هفته پژوهش سال گذشته را خوب ارزيابي كرد و ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌هايي در انزلي و رودبار برگزار شد كه پارك علم و فناوري استان به عنوان يكي از پارك‌هاي موفق در نمايشگاه بين‌المللي تهران از طرف وزارت علوم برتر شناخته شد.
وي برگزاري سمينار و مسابقات ربوكاپ در دهه فجر و تجليل از 30 دست‌اندركار فعال در توسعه حوزه فناوري و افتتاح كارگاه نيمه صنعتي سلولز را از ديگر برنامه‌هاي پارك عنوان كرد.
رئيس پارك علم و فناوري گيلان راه‌اندازي مركز خلاقيت و نوآوري در دانشگاه‌ علمي و كاربردي انزلي، دانشكده منابع طبيعي و تربيت فني صومعه‌سرا، دانشگاه پيام نور لاهيجان را از ديگر اقدام‌هاي پارك عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: سال گذشته بيش از 200 ميليون تومان از طرف پارك با دستگاه‌هاي اجرايي و دولتي قرارداد منعقد شد كه عمدتا در حوزه‌هاي مختلف تحقيقاتي و مطالعاتي بوده است.
متقي‌طلب از انعقاد قرارداد بيش از يك ميليارد تومان در حوزه‌هاي مختلف تحقيقاتي و مطالعاتي پارك علم و فناوري گيلان در سال جاري خبر داد و اضافه كرد: ارتقاي كيفي پارك از برنامه‌هاي مهم در سال جاري است و پارك علم و فناوري گيلان قصد دارد نه تنها در استان بلكه استان‌هاي و كشورها تعاملاتي را داشته باشند تا در رشد هر چه بيشتر پارك و پيشرفت آن موثر باشد و اين مهم با همكاري سازمان بازرگاني يا اتاق بازرگاني، صنايع و معادن گيلان صورت مي‌گيرد.
متقي‌طلب با اشاره به برگزاري نمايشگاهي در تاجيكستان از طرف وزارت علوم اذعان داشت: با شركت در اين نمايشگاه به تدريج زمينه همكاري با شركت‌هاي مشابه خارج از كشور را فراهم مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.